ΜΥΝΗΜΑ ΗΜΕΡΑΣ
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΗ
ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ
FIREFOX
ή
GOOGLE CHROME
ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ
FIREFOX
ή
GOOGLE CHROME
Κάθε μέρα το πρωί ...
... βάλε αρχή σε κάθε αρετή και εντολή του θεού. Και αγωνίσου
Με πολλή υπομονή
Με φόβο και μακροθυμία,
Με αγάπη θεού,
Με όλη την προθυμία ψυχής και σώματος,
Με ταπείνωση πολλή,
Με υπομονή θλίψης της καρδιάς και προσεκτική φύλαξη της
Με προσευχή πολλή
Με προσευχή για τους άλλους με στεναγμούς,
Με αγνότητα γλώσσας,
Με προσοχή στα μάτια.
Να μη οργίζεσαι κι αν ακόμα σε ατιμάζουν, αλλά έχοντας ειρήνη μέσα σου•
Να μην ανταποδίνεις κακό αντί κακού
Να μην προσέχεις τα λάθη των άλλων
Να μη δίνεις αξία στον εαυτό σου, πού είναι κάτω από όλα τα κτίσματα
Να αντιτάσσεται και να απαρνείσαι την ύλη και όλα όσα έχουν σχέση με τη σάρκα.
Να ζεις:
Με διάθεση άρσης σταυρού, Με αγωνιστικό φρόνημα, Με πτωχεία του πνεύματος,
Με άσκηση και προαίρεση πνευματική,
Με μετάνοια και δάκρυα,
Με αγώνα πολέμου,
Με διάκριση,
Με αγνότητα ψυχής,
Με φαγητό όπως πρέπει,
Δουλεύοντας με ησυχία το εργόχειρο,
Με νυχτερινές αγρυπνίες,
Υπομένοντας την πείνα και τη δίψα, το κρύο και τη γύμνια,
Κοπιάζοντας. και πάνω άπ' όλα και μαζί μ' αυτά:
Να κλείνεις ό ίδιος τον τάφο από πάνω σου σαν να έχεις πεθά¬νει,
Έχοντας το φρόνημα πώς κοντά σου βρίσκεται ό θάνατος κά¬θε στιγμή...
Θα θελήσει άραγε να ακούσει ό σύγχρονος άνθρωπος τα μηνύματα αυτά πού μας στέλνουν οι αρχαίοι ασκητές της Θηβαΐδος και οι άλλοι αντίστοιχοί τους; Θα το θελήσει;
Με πολλή υπομονή
Με φόβο και μακροθυμία,
Με αγάπη θεού,
Με όλη την προθυμία ψυχής και σώματος,
Με ταπείνωση πολλή,
Με υπομονή θλίψης της καρδιάς και προσεκτική φύλαξη της
Με προσευχή πολλή
Με προσευχή για τους άλλους με στεναγμούς,
Με αγνότητα γλώσσας,
Με προσοχή στα μάτια.
Να μη οργίζεσαι κι αν ακόμα σε ατιμάζουν, αλλά έχοντας ειρήνη μέσα σου•
Να μην ανταποδίνεις κακό αντί κακού
Να μην προσέχεις τα λάθη των άλλων
Να μη δίνεις αξία στον εαυτό σου, πού είναι κάτω από όλα τα κτίσματα
Να αντιτάσσεται και να απαρνείσαι την ύλη και όλα όσα έχουν σχέση με τη σάρκα.
Να ζεις:
Με διάθεση άρσης σταυρού, Με αγωνιστικό φρόνημα, Με πτωχεία του πνεύματος,
Με άσκηση και προαίρεση πνευματική,
Με μετάνοια και δάκρυα,
Με αγώνα πολέμου,
Με διάκριση,
Με αγνότητα ψυχής,
Με φαγητό όπως πρέπει,
Δουλεύοντας με ησυχία το εργόχειρο,
Με νυχτερινές αγρυπνίες,
Υπομένοντας την πείνα και τη δίψα, το κρύο και τη γύμνια,
Κοπιάζοντας. και πάνω άπ' όλα και μαζί μ' αυτά:
Να κλείνεις ό ίδιος τον τάφο από πάνω σου σαν να έχεις πεθά¬νει,
Έχοντας το φρόνημα πώς κοντά σου βρίσκεται ό θάνατος κά¬θε στιγμή...
Θα θελήσει άραγε να ακούσει ό σύγχρονος άνθρωπος τα μηνύματα αυτά πού μας στέλνουν οι αρχαίοι ασκητές της Θηβαΐδος και οι άλλοι αντίστοιχοί τους; Θα το θελήσει;
H ΠΙΣΤΗ
Blog Archive
- 2018 (1)
- 2017 (15)
- 2015 (9)
- 2014 (25)
-
2013
(1178)
- Δεκεμβρίου(6)
- Νοεμβρίου(12)
- Σεπτεμβρίου(18)
- Ιουνίου(16)
- Μαΐου(192)
- Απριλίου(145)
-
Μαρτίου(173)
- Απόσπασμα από ανέκδοτες επιστολές Αγίου Λουκά Κριμ...
- Πρόσεξε .............
- Η Λειτουργία μετά των τυπικών
- Η ΝΟΕΡΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ
- Η Λειτουργία της Κυριακής (Ιωάννου Χρυσοστόμου)
- ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;
- Γέροντας Παϊσιος: Πως θα καταλάβουμε ότι είναι κάπ...
- ΝΗΣΤΕΙΑ
- ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΣ Β΄ΣΤΑΣΕΩΣ...
- ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Β΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ ΕΣΠΕΡΑΣ
- ΟΡΘΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Β΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ
- Το " ελέησον με" έχει ταπείνωση, και δέχεται η ψυχ...
- "Να μην ανοίγουμε συζήτηση με το ταγκαλάκι"
- Πνευματικές Δοκιμασίες - Θεοεγκατάλειψη
- ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ- Η ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ
- Η Παναγία, μάς αποστρέφεται και όταν ακόμα σκεπτόμ...
- Γέροντα, γιατί ἡ Παναγία ἄλλοτε µοῦ δίνει ἀµέσως α...
- Το κομποσκοίνι: Ιερό αντικείμενο ή μέσο επίκλησης ...
- «Άνθρωπος γίνεται Θεός, ίνα Θεόν τον Αδάμ απεργάση...
- Μηνύματα από το Γεροντικό
- π. Παϊσιος - Περί τεκνοποιίας
- “Γιά ποιά αὐτοπεποίθηση μιλᾶμε ;”
- Οἰ λογισμοί καθορίζουν τὴν ζωήν μας - Γέρων Θαδδαί...
- Σύναξις Ἀρχαγγέλου Γαβριήλ - 26 Μαρτίου
- ΟΡΘΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ Β΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ
- ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΣ Β΄ΣΤΑΣΕΩΣ...
- “Αγνή Παρθένε Δέσποινα”: ένας από τους πιο κατανυκ...
- ΟΙ ΠΕΡΙΦΗΜΟΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΩΝ ΧΙΟΝΙΑΔΩΝ (με πολλές π...
- Οι χαιρετισμοί της Θεοτόκου – Ερμηνεία Β’ στάσης
- ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Β΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ
- ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗΣ Β΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ
- Γραμμένη στα Ελληνικά η αρχαιότερη χριστιανική επι...
- Ο Γέροντας Παϊσιος ψέλνει ( ηχητικό ντοκουμέντο )
- Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΙ Κ...
- Σχολιασμός της Θείας Λειτουργίας
- Η ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΦΑΝΟΥΡΟΠΙΤΑΣ
- ΤΡΟΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑΚΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΟΡΤΩΝ
- ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟΤΟΚΙΑ
- ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΟΝΥΚΛΙΣΙΑΣ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΕΝ...
- Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΓΊΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ
- ΤΥΠΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΙΣ ΤΕΛΕΣΕΩΣ
- ΕΙΣΟΔΙΚΑ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ
- ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
- ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ
- ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑΝ ΜΕΤΑΛΗΨΙΝ
- ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑΝ ΜΕΤΑΛΗΨΙΝ
- Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΩΑΝΝΟ...
- ΔΙΑΤΑΞΙΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
- ΟΡΘΡΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΤΩΝ
- ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ
- ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ
- ΜΕΓΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ
- Η ΕΝΑΤΗ ΩΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΝ
- Η ΕΝΑΤΗ ΩΡΑ
- Πότε κάνουμε το σταυρό μας κατά τις ακολουθίες
- ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ -ΩΡΕΣ
- ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
- ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ - ΔΙΑΚΟΝΗΜΑΤΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ
- Οι Κολλυβάδες στην ιστορία και το παρόν
- Κυριακή της Ορθοδοξίας
- Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
- Το μυστήριο της ιεράς εξομολογήσεως
- " Εξομολογεῖσθε τῶ Κυρίῳ " ὃτι ἀγαθός, ὃτι εἰς τόν...
- Τα μυστικά της ευχής “Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησόν με”
- Φιλόθεος Ζερβάκος, γέρων: Αχαριστία∙ όταν σας πικρ...
- Οι παναίρεση των "χιλιαστών" ή των "ψευδομαρτυρων ...
- "Γλωσσάριο" Τριωδίου
- Οι χαιρετισμοί της Θεοτόκου – Ερμηνεία Α’ στάσης
- Η Λειτουργία των Προηγιασμένων. Μητροπολίτου Αντιν...
- Λόγος γιά τήν νηστεία. Γέροντος ἱερομ. Πετρωνίου Τ...
- Γέροντος Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου. Λόγοι Δ΄. Νηστεία...
- Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΝΗΣΤΕΙΑ
- Ο Εσπερινός της Συγνώμης και οι Κατανυκτικοί Εσπερ...
- ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ...
- ΟΡΘΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙ...
- ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΖΕΣΤΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΑΛΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΣΑΡΑΚΟ...
- ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ( Α΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ)
- ΟΡΘΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ...
- ΟΡΘΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ Α΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ
- ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΣ Α΄ΣΤΑΣΕΩΣ...
- ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Α΄ΝΗΣΤΕΩΝ
- ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗΣ Α΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Α' ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
- ΧΟΥΣΑΦΙ
- ΡΥΖΟΓΑΛΟ ΜΕ ΤΑΧΙΝΙ
- ΜΠΡΙΑΜ
- ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ ΣΚΟΡΔΙΑΛΑ
- ΨΑΡΟΣΟΥΠΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗ
- ΣΟΥΣΑΜΟΠΙΤΑ
- ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ 2013
- ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
- Η Αγία Προσκομιδή
- Η ανάγκη της συγχώρησης και η ανακαίνιση της Εκκλη...
- Φεβρουαρίου(211)
- Ιανουαρίου(405)
- 2012 (253)
Pages
]]>
.
.
.
Από το Blogger.
Αγαπητοί αδελφοί
Στην ευαγγελική περικοπή ο Σωτήρ ημών Ιησούς Χριστός έθεσε την Νηστεία μεταξύ δυο μεγάλων αρετών της Αμνησικακίας και της ελεημοσύνης , έτσι ο πάνσοφος θεός μας διδάσκει ότι η Νηστεία είναι ταυτισμένη με τις δυο αυτές αρετές και χωρίς αυτά καμμία ωφέλεια δεν έχουμε ως άνθρωποι.
Όταν η Νηστεία είναι συνδεδεμένη με την συγχώρηση των σφαλμάτων του πλησίου μας και με την ελεημοσύνη παρουσιάζεται ενώπιον του θεού με ενδυμασία λευκή εκθαμβωτική και είναι τρομερά περιβεβλημένη και πεποικιλμένη.
Ο άνθρωπος καθημερινά αμαρτάνει διότι τον διακρίνει το αδύναμο της θελήσεως του και του χαρακτήρος του, ο θεός όμως μας δείχνει την μεγάλη του αγάπη και την άπειρο ευσπλαχνία του και διαρκώς συγχωρεί τον άνθρωπο με μια όμως μεγάλη συμφωνία προς εμάς που οφείλουμε να κάνουμε πάντα πραξη να συγχωρούμε τον συνάνθρωπο μας.
Ο θεός μας σαν φιλάνθρωπος δεν προστάζει τον άνθρωπο όταν μέλει ως Παντεξούσιος , δεν αναγκάζει τον άνθρωπο ως Παντοδύναμος ούτε νομοθέτη κατά του ανθρώπου ως νομοθέτης των απάντων , αλλά σαν απλός άνθρωπος μεταχειρίζεται την συμφωνία αυτήν για να μας δείξει την μεγάλη και σωστή του κρίση, απέναντι των αμαρτωλών ανθρώπων και μας παροτρύνει να συγχωρήσουμε τον συνάνθρωπο μας, από τα αμαρτήματα τους.
Τα αμαρτήματα των ανθρώπων είναι άπειρα κατά το πλήθος και μέγιστα κατά το βάρος , εδώ ο κύριος μας παρακαλεί τον άνθρωπο να δείξουμε απεριόριστη αγάπη στον συνάνθρωπο μας και ας μας έχει βλάψει, δείχνοντας εμείς προς αυτόν ότι προσφέρουμε την φιλία μας και ας μην την δέχεται εμείς συνεχίζουμε διαρκώς πράττουμε με απλά λόγια το έργο του θεού και δημιουργού μας.
Όταν αδελφοί μου δεν κανουμε νηστεία αμέσως κανουμε παρακοή προς τον θεον μας και δημιουργό του κόσμου τούτου, δι’ αυτό τον λόγο και εκδιωχθήκαμε από του παραδείσου .
Η εκτέλεση της νηστείας είναι ένδειξη σεβασμού προς τον κύριο και με αυτό τον τροπο δείχνουμε ότι θέλουμε να επιστρέψουμε και πάλι στον παράδεισο .
Η εκτέλεση της νηστείας είναι ένδειξη σεβασμού προς τον κύριο και με αυτό τον τροπο δείχνουμε ότι θέλουμε να επιστρέψουμε και πάλι στον παράδεισο .
Η νηστεία δηλώνει και την αγάπη μας προς τον νυμφίο όταν είπε : όταν απαρθή απ’ αυτών ο νυμφίος νηστεύσουσιν .
Ο κυριος και θεός μας θέλει εμείς οι Ορθόδοξοι χριστιανοί να κανουμε την νηστεία χωρίς υποκρισία για να μπορέσουμε να έχουμε αξία αμοιβής, οι Άγιοι Πατέρες ονόμαζαν την νηστεία ως βασίλισσα των αρετών.
Ο κυριος και θεός μας θέλει εμείς οι Ορθόδοξοι χριστιανοί να κανουμε την νηστεία χωρίς υποκρισία για να μπορέσουμε να έχουμε αξία αμοιβής, οι Άγιοι Πατέρες ονόμαζαν την νηστεία ως βασίλισσα των αρετών.
Ο Ιησούς Χριστός πέρα της νηστεία μας συμβουλεύει και για την άλλη μεγάλη αρετή της ελεημοσύνης και μας δείχνει τον τροπο που μπορούμε να την πράξουμε λέγοντας: Μην θησαυρίζεται επί της γης αλλά εν τω ουρανώ.
Έτσι μαθαίνουμε αγαπητοί μου ότι δυο είναι οι τρόποι που θησαυρίζει ο άνθρωπος η ΓΗ και ο ΟΥΡΑΝΟΣ στην γη οι θησαυροί του ανθρώπου είναι πρόσκαιροι και φθαρτοί γιατί έχουν σχέση με την ύλη , τα υλικά αγαθά , την απόλαυση της σάρκας και του σώματος, ενώ οι θησαυροί του ουρανού είναι άφθαρτοι , αιώνιοι , γιατί ο άνθρωπος έχει την δυνατότητα να αξιωθεί της ουρανίου βασιλείας του θεού μας.
Στην γη αγαπητοί μου αδελφοί η δόξα είναι φθαρτή, τα φαγητά, τα ενδύματα, το χρυσάφι, τα αξιώματα, η σαρκική απόλαυση της στιγμής, ο εγωισμός των κρατούντων θέσεων υψηλών , όλα αυτά αδελφοί μου είναι πρόσκαιρα και αποφέρουν τόσο δια το χρυσό, την σάρκα την ύλη, τα ενδύματα, και όλα αυτά φέρνουν σκώληξ βρώμα και δυσωδία, δηλαδή τον θάνατον .
Ενώ η ουράνιος βασιλεία δίνει εις τον άνθρωπο δόξα άφθαρτος, χαρά ανεπιβούλευτος, και τον μεγαλύτερο θησαυρό που είναι η επουράνιος του θεού βασιλεία.
αγαπητοί αδελφοί από σήμερα με την βοήθεια του θεού ξεκινάμε ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑΗΜΕΡΟΝ νηστεία η οποία είναι η πιο κύρια νηστεία όλων των νηστειών, δυστυχώς όμως πολλοί λέγουν ότι η νηστεία είναι εφεύρεση των μοναχών και των ασκητών, και φυσικά των κληρικών, άλλοι λέγουν ότι δεν είναι στις εντολές του θεού , και άλλοι λέγουν ότι η νηστεία αυτή είναι σκληρή και εξαντλητική και παράλληλα είναι πολύ δύσκολη νηστεία, εδώ για όλα αυτά έρχεται η Αγια Γραφή η ορθόδοξος Αγια Γραφή και τονίζω το ορθόδοξος διότι τώρα τελευταία γέμισε ο τόπος μας από ψευδογραφές και ψευδοεπιστολές οπου δεν έχουν καμμίαν σχέση με την εκκλησία μας οπου τις διακινούν και μάλιστα απεριόριστα διάφορες αιρέσεις όπως οι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά, και όπως είπα ακόμα και η επιστήμη έρχεται και διαψεύδει όλα αυτά που λέγονται κατά των μοναχών και των ασκητών και φυσικά των κληρικών.
αγαπητοί αδελφοί από σήμερα με την βοήθεια του θεού ξεκινάμε ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑΗΜΕΡΟΝ νηστεία η οποία είναι η πιο κύρια νηστεία όλων των νηστειών, δυστυχώς όμως πολλοί λέγουν ότι η νηστεία είναι εφεύρεση των μοναχών και των ασκητών, και φυσικά των κληρικών, άλλοι λέγουν ότι δεν είναι στις εντολές του θεού , και άλλοι λέγουν ότι η νηστεία αυτή είναι σκληρή και εξαντλητική και παράλληλα είναι πολύ δύσκολη νηστεία, εδώ για όλα αυτά έρχεται η Αγια Γραφή η ορθόδοξος Αγια Γραφή και τονίζω το ορθόδοξος διότι τώρα τελευταία γέμισε ο τόπος μας από ψευδογραφές και ψευδοεπιστολές οπου δεν έχουν καμμίαν σχέση με την εκκλησία μας οπου τις διακινούν και μάλιστα απεριόριστα διάφορες αιρέσεις όπως οι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά, και όπως είπα ακόμα και η επιστήμη έρχεται και διαψεύδει όλα αυτά που λέγονται κατά των μοναχών και των ασκητών και φυσικά των κληρικών.
Ο θεός μας αγαπητοί μου αδελφοί έπλασε τον άνθρωπο με το σώμα του ως υπηρέτη και όργανο της ψυχής , την δε ψυχή την κατέστησε κύρια του σώματος για να μπορεί να λειτουργεί σωστά το σώμα και να συντηρεί αυτό για τις ανάγκες του.
Ο θεός μας από την ημέρα της δημιουργίας του όρισε στον άνθρωπο την νηστεία προφορικά όταν είπε στους πρωτόπλαστους ότι από το απαγορευμένο αυτό καρπό δεν θα φάγετε γιατί θα γευθείτε θάνατον, αλλά δυστυχώς οι πρωτόπλαστοι δεν υπάκουσαν και δεν νηστευσαν όπως τους πρόσταξε ο θεός μας και κολακεύτηκαν από τα λόγια του διαβόλου τρώγοντας τον απαγορευμένο καρπό και το αποτέλεσμα αυτου ήταν να εξοριστούν από τον παράδεισο.
Ο θεός μας από την ημέρα της δημιουργίας του όρισε στον άνθρωπο την νηστεία προφορικά όταν είπε στους πρωτόπλαστους ότι από το απαγορευμένο αυτό καρπό δεν θα φάγετε γιατί θα γευθείτε θάνατον, αλλά δυστυχώς οι πρωτόπλαστοι δεν υπάκουσαν και δεν νηστευσαν όπως τους πρόσταξε ο θεός μας και κολακεύτηκαν από τα λόγια του διαβόλου τρώγοντας τον απαγορευμένο καρπό και το αποτέλεσμα αυτου ήταν να εξοριστούν από τον παράδεισο.
Οι Νηνευιται για να αποφύγουν την οργή του θεού με νηστεία προσευχή και μετάνοια αδιάκοπη μετανοήσαν και επέστρεψαν στο θεό και Έτσι σώθηκαν. Ο προφήτης Ζαχαρίας λέγει για τους Ιουδαίους να νηστεύουν τους διορισμένους καιρούς δηλαδή νηστεία την
Τετάρτη νηστεία την πέμπτη , την εβδόμη και την δέκατη δηλαδή αυτό σημαίνει ότι οι Ιουδαίοι νήστευαν 4 μήνες το χρόνο ολόκληρους χωρίς νερό και φαγητό από το πρωί μέχρι την δύση του ηλίου, οπου άρχιζε η ακολουθία τους.
Ο Μωισής δια να λαβη τις δέκα εντολές νήστευσε 40 ολόκληρες μέρες .
Και ο κυριος μας αγαπητοί μου αδελφοί ο ίδιος επικύρωσε την νηστεία όταν νήστευσε 40 μέρες πριν αρχίσει την μεγάλη και τρανή ομιλία του επί του όρους ομιλία.
Ο Μωισής δια να λαβη τις δέκα εντολές νήστευσε 40 ολόκληρες μέρες .
Και ο κυριος μας αγαπητοί μου αδελφοί ο ίδιος επικύρωσε την νηστεία όταν νήστευσε 40 μέρες πριν αρχίσει την μεγάλη και τρανή ομιλία του επί του όρους ομιλία.
Η νηστεία αδελφοί μου δαμάζει τα πάθη, κόβει τις ρίζες του κακού, καθαρίζει και δυναμώνει τον νουν.
Η νηστεία είναι η μητέρα της σωφροσύνης, αδελφή της προσευχής, και σύντροφος της μετανοίας.
Η νηστεία αδελφοί μου είναι εγχείρηση χωρίς νυστέρι και όπως λένε εξαίρετοι ιατροί η νηστεία δεν είναι εφεύρεσης των μοναχών η των κληρικών αλλά είναι θείον Δώρο του θεού δια τον ανθρωπον.
Εύχομαι σε όλους τους αδελφούς μας υγειαν και καλήν και ευλογημένη τεσσαρακοστή.
Να είσθε καλά.
Η νηστεία είναι η μητέρα της σωφροσύνης, αδελφή της προσευχής, και σύντροφος της μετανοίας.
Η νηστεία αδελφοί μου είναι εγχείρηση χωρίς νυστέρι και όπως λένε εξαίρετοι ιατροί η νηστεία δεν είναι εφεύρεσης των μοναχών η των κληρικών αλλά είναι θείον Δώρο του θεού δια τον ανθρωπον.
Εύχομαι σε όλους τους αδελφούς μας υγειαν και καλήν και ευλογημένη τεσσαρακοστή.
Να είσθε καλά.
+ Πρωτοπρεσβύτερος Μιχαήλ Μεγαγιάννης .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
ΒΑΣΚΑΝΙΑ
ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΦΟΡΟ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
- Καινούργια Ζευγάρια
- Την οικογένεια τη χρειαζόμαστε
- ΑΓΙΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ
- ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
- Μάθε να περιμένεις (α΄).
- Μάθε να περιμένεις (β΄)
- Η πνευματική ζωή των συζύγων
- Ἡ Χριστιανικὴ Οἰκογένεια
- Γιατί πολλά παιδιά δεν ακολουθούν το Χριστό;
- Οι δέκα μακαρισμοί της οικογένειας
- Προσευχὴ τῶν συζύγων καὶ τῆς οἰκογενείας
- Τι είναι και τι δεν είναι σταυρός στην οικογένεια
- Η ΑΓΑΜΗ ΜΗΤΕΡΑ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου